22/03/2008

Life squared






Things look better framed. Happy Easter!

6 comments:

  1. vilken kul idé! tycker du får ihop dina bilder så bra, alltså att de passar bra tillsammans. ha en skön påskafton! jag ska formattera om min dator snart. kul...

    ReplyDelete
  2. tack! jag hade valdigt kul, kommer att fortsatta serien da och da. formattera om datorn, uuuhh, det later inte sa harligt... men bra om kan. jag kan inte sant alls. god fortsattning!

    ReplyDelete
  3. En ny blog - och på svenska!
    Kul iakttagelser och fina bilder. Hit vill jag komma tillbaka.

    ReplyDelete
  4. marie-louise: tack for din kommentar, kom garna tillbaka igen :)

    ReplyDelete
  5. Wow! I was looking at your lovely pictures and I just realised that this post was from a year ago! With your pictures time is flying!!!

    Please, forgive my poor English, I'm French.
    Elodie xx

    ReplyDelete
  6. hi elodie! this is actually one of my fave posts from the past year, I think I felt more creative in the beginning ;0)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.